Skrevet d. 03. maj 2009 17:22
+0

-0
Hej LittleDoggi
Jeg er selv glad for Royal Canins Satiety support, eller dvs. de hunde jeg kender er

Det virker virkelig og de virker mætte.
Ved ikke så meget om indholdet i foderet, men brugsanvisningen ser godt ud og hundenes pelse er dejligt glatte og skinnende.
Håber du kan bruge mit tip.
Knus Mangohunden
Skrevet d. 03. maj 2009 17:24
+0

-0
Hej MangoDog
Hihi... tak for det hurtige svar. Ved du hvor man kan købe det foder du snakker om?
Tak
Littledoggi
Skrevet d. 03. april 2010 13:49
+0

-0
Hej med jer
Jeg sælger selv en del Royal Canin Satiety Support, og folk virker glade for det. Jeg skal ikke gøre mig til nogen reklamesøjle, men I kan i hvert fald være helt trykke ved foderets indhold. Royal Canin laver også én der hedder Obesity - den virker også for nogle.
Hill's producerer en der hedder R/D, som vist også er ret effektiv.
På den anden side: Hunde kan også blive tykke af slankekost, hvis de bare får nok af det. Jeg tror faktisk de fleste også kan tabe sig på almindelig kost, hvis de bare får en passende lille mængde.
Fordelen ved bla Sat. Support er bl.a. at det fylder mere og giver mere mæthedsfornemmelse på færre kalorier - det er teorien i hvert fald.
mvh Søren
Skrevet d. 09. Sept. 2010 10:00
+0

-0
Hej !
Jeg sælger også Royal Canin foder, den vi sælger meget af, som hjælper hunden med at tabe sig hedder Light. Den fås både til små, mellem og store hunde.
Små hunde: Mini light og posen fås både i 2 kg og 8 kg. Det er til hunde fra 1kg til 10 kg.
Mellem hunde: Medium light og posen fås i 13 kg. Det er til hunde fra 11-25 kg
Store hunde: Maxi light og posen fås i 15 kg. Det er til hunde fra 26-44kg.
Vi har også et produkt der hedder IcelandPet. Det er lavet på Ris, lam, fisk og fiskeolie. Det er 100 % natur produkt. og er et rigtig godt produkt, der hjælper både på pelsen og hvis ens hund er lidt kræsen. Den fås også i en light udgave i 2 kg og i 12 kg.
Husk at hvis din hund ikke vil spise Royal Canin foderet, så er der smags garanti på det. så du kan gå ind i butikken du har købt det og aflevere det og få pengene retur. Også hvis der kun er halvdelen af posen tilbage.
Du kan købe disse produkter i næsten alle Land & Fritids butikker i landet.
Håber det giver dig lidt hjælp .
Ellers må du skrive til mig.
mange hilsner fra
Stinne