Skrevet d. 20. jan. 2012 16:34
+0

-0
Hej
Vi er en lille familie på 4. min mand og jeg samt vores to børn på 4 og 1 år. Vi bor i et hus i Ødsted med en indhegnethave som har adgang til marker. Ødsted ligger tæt på Vejle.
Jeg er indstillet til flexjob og arbejder kun 4timer om dagen, så jeg tilbringer en masse tid herhjemme i huset. Vi har selv en skøn tæve på 1år som er en blanding mellem en fransk bulldog og en beagle. Hun ligner mest en beagle.
Hun elsker at lege med andre hunde og kan med alle. der er meget gang i hende så hun ville nyde at have en legekammerat på besøg. Derudover har vi 2 katte, så vi er meget glad for dyr og drømmer om et hus på landet hvor vi kunne have plads til flere.
Før vores nuværende hund havde vi en japansk spids og min mand er opvokset med broder collis, men drømmer om engang at skulle have en labrador som han bla. også kan bruge til jagt.
Hver uge tager vi et smut ud til mine forældre nær Nørup. de bor på en gård ude på landet, her får Bella lov til at løbe frit rundt og løbe efter fugle, jage ænder ude i vandet og hvad hun ellers kan finde på der er ingen store veje i nærheden.
Jeg skal lige høre dig om hun er vant til små børn og andre hunde? Og hvad tænker i at ville give for pasning i 9dage?-dette er dog ikke afgørende
I skal være velkommen til at spørge løs
mvh Fam. Johansen Ødsted
Skrevet d. 23. jan. 2012 19:54
+0

-0
Hi,
Beth Merit here, have you decided what you are doing? Please let me know either way, we are keeping an opening for you in the meantime, there is still time, but we have some time this weekend for you to come over and meet us, and see where Chili would be living.
Hope you had a nice weekend....
Mvh,
Beth
Skrevet d. 23. jan. 2012 21:25
+1

-0
Hi Beth.
I just sent you an SMS regarding the weekend. Hope to hear from you soon.
Mvh Vibeke
Skrevet d. 08. feb. 2012 17:42
+0

-0
Hi,
It certainly will be more work. Jason has walked her Mongo ( lab dog) when she was in løbe tid, so Jason knows what she will be like. Has she started now? and if so how much blood is there.
I'm sure we can handle it. But as I said more work and care especially when walking her.
Thank you for letting us know.
Mvh,
Beth
Skrevet d. 29. feb. 2012 21:34
+0

-0
Hej Vibeke
Har I fundet en hundepasser?
Mvh, Julie
Skrevet d. 01. marts 2012 09:06
+0

-0
Hej Julie,
Ja, jeg har ikke behov for pasning foreløbig. Måske i sommerferien, - men der er jo lang tid til endnu. Chili er blevet passet hos Beth Merit i uge 8 og det gik rigtig fint, - hele familien blev 'forelsket' i chili.
Jeg vender tilbage, såfremt det bliver aktuelt.
Mvh
Vibeke
Skrevet d. 05. marts 2012 08:46
+0

-0
Tak =)
Knuz Julie