Emne: Facebook

Emne skrevet i Andet

Facebook

Forslag til hundesitter.dk - opret profilen på Faceboook - vi kan alle være "fan" af hundesitter.dk - og budskabet sprædes hurtigere. jeg synes at hundesitter.dk
er en brugervenlig og godt designet site, og fortjener større " forum". Alle er på facebooken,
jeg er også medlem af en tjekkisk hundesider. f. eks. psilaska- hundekærlighed,
6 måneder gammel site, på facebooken, og det hjælper på medlemsskabet.
Jeg er også medlem af Gipote:-) en aldeles forvirrende hjemmeside, som tage et par dage, inden man finder ud af hvor ligger hvad - og hvorfor..:-) For mig er læsning om vovse noget af det bedste stof, der findes. Andres erfaringer er ligeså værdifulde, som min egne.

facebook kan styres ligesom ens indbakke.

Godt Nytår
Zuzana
+0 good votebad vote -0
Er hundesitter på facebook endnu?
+0 good votebad vote -0
Neeej, Hundesitter har aldrig været på Facebook'en. Så vidt jeg ved.
Jeg synes at Hundesitter site's ideen med at finde folk der vil passe ens vovse er bedre end alle de andre hundeforums. Problemet er at folk bag denne site
har åbenbart opgivet, jeg ved ingenting, blot min fornemmelse.
vh
Zuzana
+0 good votebad vote -0
O.K.
+0 good votebad vote -0
Hej Zuzana. Hundesitter har været på facebook i nogle måneder nu. Du skal bare søge under "hundesitter", så finder du gruppen. Jeg er selv medlem :) VH Dogsen
+0 good votebad vote -0
Hej Dogsen , jeg kan ikke få Hundesitter frem på Facebook. Har prøvet alt muligt

hvis du selv er på facebook, kan du sende hundesitter's facebook adresse her til
Forum? Tak
+0 good votebad vote -0
Hej Zuzana. Jeg har fundet hundesitter på facebook og har kopieret adressen: http://www.facebook.com/group.php?gid=291230511917&ref=ts - håber at det er sådan man gør. Ellers skriver du bare "hundesitter" i søgningen og så skulle gruppen komme frem :)
+0 good votebad vote -0
Hej Dogsen, tak nu er jeg på, dog må jeg vente til "nogen" godkender mig.
(det er hverken synes om eller ven, her skal man anmode om medlemskab).

God sommer.
+0 good votebad vote -0
Hej Zuzana. -o-o-o- Er du medlem af andre forums, siden du ved at hundesitter er bedre? Måske vi skulle skrive derinde at man kan oprette en profil her gratis? Jeg er i hvert fald ikke medlem af det der hundegalleri forum, fordi jeg har hørt fra veninder at der er nogle rigtige sure kommentarer i deres forum en gang imellem. Men jeg ved at de også har nogle søde brugere der skriver meget i forummet. Det kunne være fedt at få dem herover så vi kunne skrive lidt ;) -o-o-o-
+0 good votebad vote -0
Hej zuzana. OK så må vi se hvad der sker :) WEbmasteren spurgte i dag om de måtte bruge min profil som eksempelpå en profil og jeg sagde ja, så de er vist godt i gang med at opdatere hundesitter lige nu. Måske du også bliver godkendt med det samme så???
+0 good votebad vote -0
God sommer og god nat :)
+0 good votebad vote -0
Hej Dogsen, jeg har efterhånden afprøvet mange forums og det har altid generet mig, forvirrende og vanskeligt at finde frem til præcis det sted jeg kom fra.:-)
Sure kommentarer læser jeg ikke, kun hvis de er morsomme:-)

På de sidste bruger jeg faktisk kun en hjemmeside, og det er Gipote, som i starten
var så komplet uoverskuelig, men efterhånden blev de bedre og bedre og forum er
tilfredstillende opdelt. Og ikke at forglemme gipote er meget aktiv på facebook'en.
Og det gi'r "pote. Men den bedste hundeside er en tjekkisk hundeside, men desværre er den kun på tjekkisk og mange af de tilbud/muligheder denne hjemmeside tilbyder, er lukket for folk der ikke bor i tjekkiet:-(

+0 good votebad vote -0
Hej Fru Hansen og Dogsen

Mange tak fordi I har gjort os opmærksom på administrationsproblemet inde på Facebook, det er nu rettet, så det er en "Åben gruppe".

Vi håber at I bliver glade for det nye hundesitter design, med udvidet hjemmeside-profil og din egen blog, netkonsultation, links til mere end 300 danske trænigssteder, et større og mere overskueligt forum. Fra 1. oktober også et stort opslagsværk om hundens sundhed og sygdom. Den omfattende opdatering forventes færdig i morgen.

Vh dyrlæge Sabine Förderer (admin for facebook gruppen)

Besvar

Medlemmer kan oprette og besvare emner. Opret et medlemskab »

© Copyright hundesitter.dk 2008 - Kontakt os | Spørgsmål og Svar | Annoncering | Presse | Hjælp