Emne: Trenddog.dk - hundeartikler og rabatkode

Emne skrevet i Andet

Trenddog.dk - hundeartikler og rabatkode

Hej, jeg handler tit og ofte hos Trenddog, og først nu fandt jeg ud af at man kan få 5% rabat...øv - men så skal jeg også huske en eller anden kode jeg fik da jeg meldte mig til - og den kode er for evig tabt. Glemt. Forsvundet. Spørgsmålet er om nogen ved hvordan kommer man i forbindelsen med hundesitter.dk - og om det hjælper, altså om man kan få den "tabte" kode?
+0 good votebad vote -0
Hej Fru Hansen

Du kan da bare skrive til hundesitter. Deres adresse står under "kontakt os": info@hundesitter.dk. De er super flinke og svarer indenfor få dage. Hvis du er aktivt medlem får du de medlemsrabatter som hundesitter har forhandlet til dig.

Jeg havde også tabt mit nummer, men så hjalp de mig - efter den tid får jeg min rabat hver gang jeg handler til den lille fede ;)

Forøvrigt kan du også få et gratis tandeftersyn hos en tanddyrlæge hvis du er aktivt medlem - det er ikke så ringe i forhold til hvad dyrlæger normalt koster :S Især til en hund som min - det er en Yorkie - og de har altså ofte meget dårlige tænder. Det er skide synd.

Knus Little Doggi
+0 good votebad vote -0
tak for hjælpen!

:-)
kh
Fru Hansen

Besvar

Medlemmer kan oprette og besvare emner. Opret et medlemskab »

© Copyright hundesitter.dk 2008 - Kontakt os | Spørgsmål og Svar | Annoncering | Presse | Hjælp