Emne: fuldtids hundesitter til fantastisk sibe-husky tæve i kbh.N

Emne skrevet i Hundesitter til pasning eller luftning søges - Sjælland

fuldtids hundesitter til fantastisk sibe-husky tæve i kbh.N

vi søger en hundesitter til vores hund kova på 2 år, hun kan med alle hunde store som små,tæver hanner you name it- hun kan bare ikke være alene hjemme og da jeg skal starte på udd om et stykke tid vil vi forsøge at finde 1-2 faste hunde sittere til dagstimerne fra mandag til fredag, vi vil self betale ´dagpleje´.
vi forventer at det er en go og ansvarsful person som skal tage vare på kova, vi forventer at den person overholder de få regler vi har om hende, som: hun må aldrig slippes løs mm hun er i hundegård eller lukket have for så drager hun ud på søgen efter mig, hun har altid været min tro følgesven og er en enmands hund så hun kan ikke være løs mm jeg er der.
Hun kan ikke være alene, da hun hyler så dette må hun heller ikke udsættes for.
Hun må aldrig sættes udenfor en butik-cafe eller andet uden opsyn da hun har været stjålet fra mig en gang og det må aldrig ske igen, hun er mit et og alt så derfor er det vigtigt at disse regler bliver overholdt.

med kova får man en hund som kan give en et godt grin, hun er også enormt følsom og har du ondt eller er kedafdet så så passer hun på dig, hun giver dig kys ´på kinden og puf med snuden hvis hun føler du har brug for det. du for også en hund der altid er frisk på en løbetur og en hund der er sjov at være i selskab med.
kova gør aldrig ved døren når der kommer nogen, og hun gør heller ikke når der ringes på, hun er renlig og hun ødelægger ikke ting(mm hun er alene hjemme)
Hun kan med børn men hun vælger selv når hun vil lege med dem, spædbørn de får gerne et stort kys.

skriv hvis du har int i at passe kova for jeg vil gerne høre fra dig.
vh winnie
+0 good votebad vote -0
Hej. Jeg er interesseret i at passer din hund. Jeg er en ung kvinde på 25 år, der bor i Ballerup, hvor der er masser af grønne områder.

Jeg har haft hund det meste af mit liv, men har desværre ikke nogen nu, da jeg har haft travlt med mine studier de sidste par år. Jeg savner utrolig meget det at have en hund, så har kompenceret lidt ved at være frivillig på Rødovre dyreinternat.

Jeg har altid været facineret af racen Siberian Husky, da det er en meget speciel race.

Jeg har undervisning 3 dage om ugen, hvor den ene dag er fra 9-12, så jeg ville evt. kunne hjælpe 2-3 gange om ugen.

Med Venlig Hilsen
Tinna K Thorgilsdottir
+0 good votebad vote -0
hej tinna og gago
I will try to repply back in english, but sorry for my miss spellings:O)

Im in portugal for the moment and i will be back the 21th, for now kova it at a behavior-trainer´(or what to call it in english- she will try to find some ways to learn kova to relaxe when she is alone.
she cant be alone but we hope that she will learn it with a lot of training but till then she will-we will need some GOOD sitters.
Kova is my best friend and i would do anything for her so its nice to know that the people who would take care of kova has our best intrsteed in mind.
Im sorry that i may sound like im a hag but im just worryed and kova is my presures friend so to let her to be cared for by a stranger is very hard for me.

--i can say what i will do if one of you would be the one to take care of her...
i would pay for the day that she will be there, we would decide what it will be if we find out that one should care for her.

i will make a contract and in that one there will be our rouls that we sat up and also all the data of you. so i know who i let my most presuers girl in the hands at.
there will also be some legal bindings to our rouls that we have on her.

i will want that you meet kova, kova is not a normal dog, she is a wolf (she thinks so herself) hi hi, but she is a hell of a hunter and also a very drift motivated dog, so pulling she will and if she see´s you as a ´week´person she will pick on you and try to mess with you so you get fustreted but thats just her personality.
if she see´s a nice person in you she will follow you till you want something from her and then she say´s -no way- then she will do what she thinks i the right way to do it-or she will trust your instinkt and go with that..
If she dont like you she will tell me right away, and then there will be no doggidaycare there...sorry
(i dont force kova to anything, me and kovas relationship is based on trust and working together so we read eachothers signs clearly.

if this still have your int, i will get back to both of you-

Gago-wonderfull that you know what a husky is, normal people think that a husky is a normal dog but it´s so not-but you know that, he he.
i would like to get back to you when i come back to copenhagen-
we allready have one sitter maybe But she cant take her for long walks BUT she can be trusted and that is the most importent thing.
We would need one more and if thats one with husky experiance´ that would be so great.
I can see that you live very far from nørrebro where kova and i is, it would be a long way i will have to go if i should bring her,
my boyfriend has one so i will talk to him and see what he thinks about the distence but passion and knowlege is more attraktive then finding one on nørrebro but it would be easyer if its on nørrebro so i can bring her end pick her up easy-let me get back to you when i get back home from portugal.
Btw Bronx is one very hansome husky ´no matte what´ you are more then wellcome to come and meet her if you miss your bronx too much- i dont know how you do it, i could not be away from kova that long...
Kova is allmost allways off the leash when she is with me or my boyfriend but not with other people. then she will go out and try to find her way home og to me and she dont stop for any cars og bikes så thats why she is not allowed to be off the leash without me being there.
I lova talking to husky owners, there is so few of us here in copenhagen, but the city is not the best place for them so thats maybe why...

tinna-
det samme gælder dig, du har erfaring med internat hunde hvilket gør at du sikkert kender til hunde med grænser og forstår dig sikkert også på det at have en special hund.
Jeg kan godt forstå at huskyen har fanget din int, men det er en hund der kræver-giver du den hvad dens behov er så får du bare den bedste ven ud af den-dækker du ikke dens behov får man en mulig bisk og deprimeret hund så man skal tænke sig godt om før man vælger en husky.
Dog er kova en meget blid og kærlig en af slagsen så ingen bekymring der.
Jeg vil også gerne have lov til at vende tilbage til jeg når kova og jeg er hjemme igen, dog bor du også i ballerup kan jeg se så jeg må lige vende det med min kæreste da han jo er den med kørekort og bil så det ville blive ham der skal bringe og hendte- det ville være bedst for os at finde en på nørrebro men erfraing og passion er klart at foretrække frem for distance..

Take care
winnie and kov

I will get back to you both when kova and i is back..
+0 good votebad vote -0
Hi,
My name is Gago and I am writing you in English because my danish is not that good. I am 23 years old and I am really interested from your offer.
I am studying in Copenhagen but originally I am from Bulgaria. At home I have a male husky dog called Bronx. And I miss him so much
I can not take him here and I can not have another dog here. I can say that I really know what you are talking about I know them quite well.
They are very sociable dogs and can not live without the people. When they are alone start to cry and feel really bad.
They are very curious and very nice and wise. They never ever don't have to be let without watching because can be gone in a minute. My dog ran away but thank god we found him fast. And since now he is always on a leash.
I think we can become really god friends with keva in a short period of time. I really want to help you taking her to a long walks. I am free every day after 13.00 and Thursday all day long.
It will be the greatest thing that will happen to me if you call me or mail me .

This are pictures of me and him
http://media.hundesitter.dk/profile_pictures/l_34200b03242446da881e462e703bd4c0_.jpg

Have a nice evening
Hope to hear from you soon
Gago.
+0 good votebad vote -0
Hej,

Har du fundet en hundesitter til din dejlige husky?

Kh,
Ida Andersen.

Besvar

Medlemmer kan oprette og besvare emner. Opret et medlemskab »

© Copyright hundesitter.dk 2008 - Kontakt os | Spørgsmål og Svar | Annoncering | Presse | Hjælp