Emne: Hundepassere i københavn?

Emne skrevet i Hundesitter søges / pasning tilbydes

Hundepassere i københavn?

Jeg kunne få brug for pasning, og vil lige høre om der er nogen i kbh der passer hund?
Svært at få overblik over siden ;-)
+0 good votebad vote -0
Du er velkommen til at kigge på min profil, og se om det er det du søger.

Hilsen Yvonne
+0 good votebad vote -0
Hej! Jeg vil meget gerne passe din søde hund! Jeg er en 26-årig kvinde fra Taastrup, som bor i rækkehus med min kæreste og hund, som er en 4-årig dværgpinscher. Der er masser af grønne omgivelser, og din hund er sikret en masse ture i det fri! Send mig dine kontaktoplysninger, hvis du er interesseret. Så kontakter jeg dig.
+0 good votebad vote -0
Hej. Jeg passer gerne din hund. Jeg er en ung kvinde på 25 år, der bor i Ballerup, hvor der er masser af grønne områder. Jeg har haft hund det meste af mit liv, men har desværre ikke nogen nu, da jeg har haft travlt med mine studier de sidste par år. Jeg savner utrolig meget det at have en hund, så har kompenceret lidt ved at være frivillig på Rødovre dyreinternat.

Med Venlig Hilsen
Tinna K Thorgilsdottir
+0 good votebad vote -0
Hej

Jeg arbejder som proffessionel hundelufter og tilbyder feriepasning og luftning i det behov du har brug for. Jeg læser biologi på halvtid og bor med min kæreste på Christianshavn lige ved voldene der er dejlige lufte områder. Sammen tilbyder vi pasning hvor vi tager hunden ind som vores egen og hunden får et luksusophold mens du er på ferie eller lign. Dagpasning klarer vi også.

Skriv endelig tilbage, jeg er sikker på vi kan finde en løsning der passer dig.

Mvh Marie og Matt
+0 good votebad vote -0
Hvid du skulle ha' brug for hjælp til at passe din hund, er vi 2 piger i centrum af kbh. der er mere end villige til at hjælpe dig/ din hund..

mvh. Alexandra & Charlotte

Besvar

Medlemmer kan oprette og besvare emner. Opret et medlemskab »

© Copyright hundesitter.dk 2008 - kontakt os | information