Skrevet d. 05. okt. 2010 20:21
Hjælp til udstilling?
Jeg vil meget gerne tilbyde min hjælp, hvis du skulle have brug for at få trænet din hund til udstilling, udstillet på udstilling eller gode råd til udstilling. Jeg har haft hund hele livet. Jeg har både været træner på og deltaget i lydighedstræning med mine hunde. Jeg brugt ca. 10 år på udstilling, hvor jeg har været til bla. har været til VM.
Jeg har i flere år været hyret af både kennler og "alm" hundeejere til udstiling af hunde på udstillinger.
Jeg har ikke hund i øjeblikket, da min mand og jeg lige skal blive enige om race ;-)
Jeg er 27 år, og savner at være på udstilling, samt have en hund ved min side.
Jeg bor i kbh k, men hvis den lille kan blive bragt og hentet er det ingen hindring hvor i landet i bor.
Jeg er vant til at stille mange forskellige racer, men har primært udstillet newfoundlændere og berner.
Hvis dette lyder interessant, så må du meget gerne ringe/skrive, så kan vi jo lige snakke lidt.
MVH
Pernille Johansen
Jeg har i flere år været hyret af både kennler og "alm" hundeejere til udstiling af hunde på udstillinger.
Jeg har ikke hund i øjeblikket, da min mand og jeg lige skal blive enige om race ;-)
Jeg er 27 år, og savner at være på udstilling, samt have en hund ved min side.
Jeg bor i kbh k, men hvis den lille kan blive bragt og hentet er det ingen hindring hvor i landet i bor.
Jeg er vant til at stille mange forskellige racer, men har primært udstillet newfoundlændere og berner.
Hvis dette lyder interessant, så må du meget gerne ringe/skrive, så kan vi jo lige snakke lidt.
MVH
Pernille Johansen